torsdag 28 juni 2007

Absinthviruset


Tack Stadler, du får högsta betyg av mig denna vecka (uppenbarligen har jag inte samma betygsmall som Schånsy eftersom han gett både mig, stadler och ett gäng till från CCCP underkänt denna vecka).

Så till nomineringsorden:
Stadler ringer och berättar varför jag är sjuk. Så jävla uppriktigt. Han berättade om mitt utslagna mode jag haft efter absinth, och då slog det mig. Just det, jag har ju indirekt hånglat med ovan nämnd och påsåvis fått det dödliga absinthviruset som inte ens kan stoppas av vanlig röda blodkroppar. Dessutom fick jag ett MMS innehållande någon typ av sjukdom. Jag blev fotad, vem vet inte att blixten innehåller enzymer som kan ge klåda och i värsta fall missfall. Länspolisen skickade ett sjysst brev i form av domen för hur lång tid jag ska sitta i fängelse; 2 månader. Bara det blir man sjuk av, dessutom vet jag att de alltid hostar på brev de skickar till fångar för att förpesta mitt liv!

Dagens ord: Framgång. Sorry Sean you can't spell it.

Ps.
Det är mina Tom Ford-glasögon och det är George som gjort dem!
Ds.

4 kommentarer:

Calle Slf sa...

Du vet väl att det enda sättet att bli frisk är att ta en abbe.

brylle sa...

Den här börjar bli lika flummig som Calles blogg

Pierre sa...

Det är ju så här det går när folk går hemma för länge, ju mer tid man har över att skriva ju sämre blir det helt enkelt ;) Se till att bli frisk till helgen så ska vi dricka absinth!

Robster sa...

Rena grekiskan