söndag 16 september 2007

Fotboll Manager

Vad finns det att säga om den senaste tiden.

Jag har inte bloggat den senaste månaden av ett antal anledningar. Dels har möjligheten att göra det på jobbet försvunnit då arbetsuppgifterna skenat iväg och dels har djävulsspelet CM (läs FotbollManager) kommit i fel händer.

Det är som en drog fast värre, det bara går inte att sluta. Inte nog med att man spenderar all vaken och ledig tid framför det, hela världsbilden vrids och jag vet inte längre om AIK verkligen vann allsvenskan eller om det var jag som gjorde det. Vilka spelare som bytt till vilka klubbar har jag redan gett upp, helt omöjligt att hålla isär. Dessutom har ju viktiga sysslor som facebook och glife blivit lidande. Jag ska försöka prioritera ovan uppgifter såsmåningom, jag lovar!

Tack för en skön semester Robin och Ozz. Nu är det full fart mot hösten..


Hon är sååå skön i bakgrunden

1 kommentar:

Calle Slf sa...

haha, såg den där bilden någon annanstans och la märke till tjejen. klockrent med en daskig mage i bakgrunden