fredag 11 januari 2008

Hemsidesdjungeln

Det var ju ett tag sen jag skrev. Välkommen tillbaka Tobbe. Ingen kommer läsa det här, men det skiter jag i.

Har ju ganska nyligen tecknat upp mig för ett år på Everytime.se och är väldigt nöjd med det. Känns som ett namn som faktiskt går att använda för en gångs skull.

Att jag och Calle sedan tidigare också har Hemmafest.se i stallet känns också väldigt bra. Nu ska vi se om några av våra galna ideer går att landa också.

Det här med att vara först med allt är något som attraherar mig och då är det ju bra att vi även äger Earlyadopters.se också. Vi har då tänkt på allt. Den målgruppen är förmodligen den viktigaste vid en produktlansering och också den som är beredd att betala det högsta priset. Sugen på att köpa? tobias.gustavsson@everytime.se

Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det här för något? Ni säljer webbdomänerna? Eller är det något mer som är till salu, något slags koncept typ?

Anonym sa...

Näe, jag begriper inget. Om jag vill köpa en adress på internet, ska jag köpa av dig då? Äh, jag fattar inte.

Tobias X sa...

Anders: Det är en kostnadsfråga, om du är intresserad av antingen ett fullt koncept eller bara domänerna så kan du skicka ett mail till mig på tobias.gustavsson@everytime.se