lördag 26 januari 2008

Hemsidorna görs om och nu är de ute till försäljning

Har länge funderat på vad jag som entreprenör skulle kunna tillföra på den svenska scenen, där det förmodligen är störst konkurrens på i världen bland tjänsteföretag. Men det är ändå något där som lockar. Jag har ett nytt koncept som skulle kunna hjälpa vår kära miljö och skapa ett 10-tal mervärden för användarna. Det återkommer jag till när ideerna nåt våra affärsänglar.

Nu är iallafall www.hemmafest.se - hemmafest - och www.earlyadopters.se - early adopter - ute till försäljning, så ifall det är någon som funderat på att dessa namn kan vara passande till era koncept eller ifall ni vill köpa redan färdiga av mig, så hör av er. Enda anledningen till att jag själv inte satt igång någon verksamhet på dessa sidor är för att jag fortfarande inte vågat ta klivet och sagt upp mig.

Hör av dig till mig på tobias.gustavsson@everytime.se om du har några frågor!

Trevlig helg, Tobias

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte uppdatera "listan"?

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.